Jaarprogramma

Benieuwd naar ons jaarprogramma? We geven je graag een inkijk in onze jaarlijks weerkerende activiteiten, gaande van muziekles, feesten, concerten tot groepsactiviteiten die door onze fanfare worden georganiseerd. Voor exacte data van concerten, neem een kijkje op concerten in aantocht  !

Lovenjoel in concert op de Pinksterfeesten

Naar jaarlijkse traditie opent onze fanfare met Lovenjoel in concert de legendarische Lovenjoelse Pinksterfeesten. Rasechte Lovenjoelenaars worden als magneten aangetrokken door dit niet te missen verlengd feestweekend, georganiseerd op de thuisbasis van de fanfare: 't Stichelke. Er wordt steevast warm lenteweer besteld, zodat je gezellig kan keuvelen onder een parasol op de binnenkoer. Neem familie en vrienden mee om lekker te tafelen terwijl je geniet van optredens van bevriende fanfares. Vergeet zeker niet om deel te nemen aan het wereldberoemde pattatenspel, waag je kans op de schietkraam of spaar je energie voor de ambianceavond. Een must!

Ontdek meer

Kerstconcert of Valentijnsconcert

Jaar over jaar wordt er afgewisseld tussen een  Kerstconcert  in de kerk van Lovenjoel of een  Valentijnsconcert . Hierbij word je overgoten met de meest hartverwarmende melodieën. Pure charme voor die tijd van het jaar!

Play in

Elk jaar in augustus wordt er extra tijd vrij gemaakt voor de jeugd. Ben je een beginnend muzikant (>6j)? Heb je interesse voor muziek, maar weet je nog niet welk instrument te bespelen? Heb je zin om een fijne muzikale namiddag met vrienden door te brengen? Dan is de  Play in  de geknipte gelegenheid om met muziek kennis te maken. Houd onze kalender en facebook pagina in de gaten, zodat je snel kan inschrijven. Een muzikale aanrader!

Muziekles

Heb je zin om een instrument te spelen maar vind je muziekles volgen in een Academie een te hoge drempel? Zie je een blaasinstrument (koper of sax) of percussie/slagwerk wel zitten? De fanfare organiseert  muziekles voor absolute beginners  (jong en oud). Alle lessen gaan door in 't Stichelke. Het tijdstip wordt in overleg afgesproken. We hopen natuurlijk dat je helemaal je weg in de muziek vindt en op eigen tempo doorstroomt naar de kleine en later de grote fanfare. Bij interesse neem zeker contact op via mail.

Klasconcert

Elk voorjaar organiseert de fanfare een klasconcert voor haar leerling muzikanten. We luisteren naar elkaars stukjes en ook familie en vrienden zijn welkom. Zelden zitten er zo veel trotse mensen in één zaal bij elkaar.

Schaatsen

Begin februari is het tijd voor een namiddagje welverdiende ontspanning. Met de jeugd trekken we dan naar de ijsbaan  om met onze neuzen in de frisse wind het nieuwe jaar in te schaatsen. Als toetje kan een warme chocomelk ook niet ontbreken.